chill out
chill out
varianta 3
varianta 2
varianta 1
varianta 1

Studie kanceláře reklamní agentury v Praze

2011 - studie

Zadnáním bylo vytvořit novou dispozici pro kanceláře a dodat interiéru jednotný styl. Investoři chtěli pracovat se stávajícím nábytkem z Ikei a s oblíbenými retro předměty.

Pracovní prostředí doporučujeme ponechat většinou v bílé barvě. Pokusili jsme se zpracovat dvě varianty uspořádání místnosti. V první variantě vycházíme z dnešního uspořádání, které možná netuží kolektiv, ale místnost působí prostorněji. Stávající místnost navrhujeme doplnit nástěnkou (nasprejovaný polystyren na šedou barvu z loga Loosers) nebo šedou magnetickou tabulí, která by obkroužila místnost po celém obvodě. Byl by to prostor pro nepořádek, který v orámování šedé barvy bude působit jako umělecké dílo. Při vstupu do místnosti by každého upoutala písmena klávesnice, která by se ve zvětšené podobě rozsypávala z jednoho rohu místnosti u stropu a pozvolna by přecházela ve svítidla stejného tvaru.

V druhé variantě prezentujeme uspořádaní centrální, kdy alespoň ve větší kanceláří vznikne „ostrov“, který bychom doplnili sítí vypnutou na rámu, která by sloužila jako nástěnka (při hustém pokrytí i jako clona). Po obvodě místnosti by v úrovni nadpraží dveří na stěně vznikl pás rámů s různými motivy, grafikami, obrazy, ale i retro-předměty, které by se eventuelně mohly i obměňovat. Po spodní hranu tohoto pásu doporučujeme šedou výmalbu. Jako osvětlení jsme zvolili obláčková svítidla z Ikei, která bychom použili ve větším počtu a různých velikostech nad ostrovem pracovních stolů.

Ve třetí variantě jsme se inspirovali prací kreativců, kteří pracují s nápady a myšlenkami. Některé myšlenky jsou slepé a končí jako šedé čáry na stěně, jiné slouží jako inspirace a jsou znázorněny šedými rámečky, ve kterých je prostor pro prezentaci a ty poslední končí nad hlavami kreativců v podobě žárovek.